پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5933
-
الف
+

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم عربی

بیننده دو فیلم سینمایی «روشنی صبحدم» و «هیهات» از آی‌فیلم عربی باشید.

دو فیلم سینمایی «روشنی صبحدم» و «هیهات» روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «روشنی صبحدم» پنجشنبه 13 شهریور روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌کنندگی محمدتقی انصاری در سال 1389 ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فردی تا شب قبل از واقعه عاشورا طرفدار یزید و از جاسوسان عمر بن سعد بود. او وقتی از حقانیت امام حسین (ع) و یارانش آگاه می‌شود، همچون حر به سپاه اولیا می‌پیوندد. رویارویی او در شب قبل از واقعه عاشورا، وی را به آزادگی و طرفداری از حق می‌رساند؛ تا جایی كه برای شهادت در سپاه امام حسین (ع) آماده می‌شود.

زنده‌یاد حسن جوهرچی، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی، حسین توشه، حسن اسدی و اصغر نیکخواه از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «روشنی صبحدم» پنجشنبه 13 شهریور ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «هیهات» به کارگردانی مشترک هادی نائیجی، روح‌الله حجازی، دانش اقباشاوی و هادی مقدم‌دوست نیز جمعه 14 شهریور از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

خلاصه داستان این فیلم اپیزودی حکایت مادر پیری است که سال‌ها در حسرت زیارت کربلا مانده و حالا گذر ضریح جدید حرم امام حسین(ع) از محل سکونتش، فرصتی است برای آن که در انتهای عمر، دست کم ضریح جدید مولایش را زیارت کند. تلاش‌های پسر پیرزن برای ایجاد این فرصت ثمر نمی‌دهد و اقدام غریب و غیرقابل پیش‌بینی این پسر داستان اصلی را شکل می‌دهد.

این فیلم در سال 1395 ساخته شده و بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بهاران بنی‌احمدی و بابک حمیدیان در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «هیهات» جمعه 14 شهریور ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

ا.ا/ ا.ز

اقباشاوی از راز فاش نشده «هیهات»گفت

«هیهات» اولین فیلم چهار اپیزودی سینمای ایران

نماهنگ «هیهات» با صدای "حسام‌الدین سراج" 

نظر شما
ارسال نظر